marți, 13 mai 2014

Câteva haiku-uri selectate, publicate pe saitul Haikouest

http://www.haikouest.net/
 
Rivière
Râu

Longez la rivière
feuilles jaunes et mes pensées
portées par le vent

Letitzia Lucia Iubu

Urmărind râul
frunze galbene şi gândurile mele
purtate de vânt

Bourgeons
Muguri

repas vegan –
sur le plateau de la lune
des bourgeons de pin

Lavana Kray

masă vegan -
pe platoul lunii
muguri de pin

dans  le cerisier
pas des bourgeons – autre
année sans grand-mère

Steliana Voicu

în cireş
nici un mugur – alt
an fără bunica

Dès le matin
un bourgeon s’ouvre –
j’écris un haiku

Maria Tirenescu

Încă din zori
un mugur se deschide –
scriu un haiku

premiers bourgeons
- je veux calculer
ma date d’ovulations

César Ciobîcă

primul mugur
– vreau să calculez
data ovulaţiei

Jaune
Galben

Dans la boite aux lettres
rien que les feuilles jaunes
- l’espoir meurt en dernier

Letiţia Lucia Iubu

În căsuţa poştală
numai frunze galbene
- speranţa moare ultima

roses jaunes gardées
parmi les feuilles d’un livre –
mon jardin de poche

Lavana Kray

trandafiri galbeni păstraţi
printre foile unei cărţi
gradina mea de buzunar




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu