vineri, 6 aprilie 2012

A apărut revista Ploc nr. 31 Martie

Au participat cu poeme haiku următorii autori români : Vasile Moldovan, Virginia Popescu, Maria Tirenescu, Letitzia Lucia Iubu.




exactement comme

des feuilles d’automne…

rêves balayés


exact la fel

ca şi frunzele toamnei…

vise măturate


temps clément –

des yeux du bonhomme de neige

de vraies larmes


o vreme blândă –

din ochii omului de zăpad

lacrimi adevărate


Vasile Moldovan (România)

(Meguro International Haiku Circle/ Kukai)



chute d’une feuille –

mon visage se ride

dans le miroir du lac


cade o frunză –

în oglinda lacului

faţa-mi ridată


brise marine –

le soleil se couche

dans mes yeux verts


briză marină –

soarele apune

în ochii mei verzi


Virginia Popescu (România)



Mes joues rouges –

une feuille de cerisier

touchée du frimas


Obrajii mei roşii –

o frunză de cireş

atinsă de brumă

Les vagues de la mer –

une mouette se repose

sur un rocher


valurile mării –

un pescăruş se odihneşte

pe o stâncă


Maria Tirenescu (România)



Premier givre –

je ramasse

la dernière rose


Prima brumă –

eu culeg

ultimul trandafir


La nuit d’août –

je compte toute seule

les étoiles filantes


noapte de august –

eu număr singură

stelele căzătoare

Letitzia Lucia Iubu (România)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu